No, wait, i can do it myself! Nu ma grabi, ca-mi pierd ideile. Pai te-apuca noaptea pana scrii tu! Taaci mah, ce stii tu? Pai stiu. Ce mah, esti mai destept? Scrie tu! Da-te la o parte! Ha ha, uite la el, vrea sa se dea interesant! Pai sunt interesant, boule.
Ei, sa lasam asta. Primul punct pe ordinea de zi este ca sunt smecher. Mi-a raspuns decanul la mesajul indraznet si a zis ca facem pe dracu in patru si tot dam atunci cand am stabilit. Pai, acum mai ai o sansa la smp. Da mah, decanu asta e chiar de treaba. Nu stiu cum a ajuns Andrei prodecan, ca ceilalti sunt blanzi ca niste mielusei, si Popescu, asta, si Sgarciu. Si, ce altceva? Pai, azi suntem cuminti, cum ar veni. Cuminte tocmai pentru ca am facut o boacana si am suparat pe cineva. Pai copiii cuminti nu primesc nimic, decat cand sunt copii. Tu nu mai esti, si nici 1 iunie nu mai e. Ei bine, eu am primit dulciuri de acasa. Nu, dar asta oricum primeai.
Pari cam deznadajduit. Pai si tu la fel. Da, suntem amandoi asa. Nu stiu ce naiba, nimeni nu mi-a ridicat moralul azi :)). Pai privesti lucrurile dintr-o perspectiva gresita, ar trebui sa ridici tu pe-al altora. Nu pot, pentru ca nu stiu oameni care sa ma vada ca o piatra de temelie, nimeni nu fuge mai intai la mine sa se descarce, poate doar vreo doua persoane. Cand incerc sa ajut, ori sunt un om care isi baga nasul, ori pur si simplu inoportun. Chiar nu ma sincronizez cu nimeni?
Sandalele ma bat. S-a naruit un vis. Si nimeni nu vrea sa cumpere tricouri de la Threadless cu mine. Si pisicile NU sunt rele. Dar clatitele sunt bune. Si Sinatra. Pai daca nu te scoate din starea asta, degeabaaa. Nu, n-a fost degeaba. Macar am sa imi aduc aminte.
Gimme some sugar, baby!
Fredo & Pidjin
give away tees and underwear on their birthday! Just what i want for Christmas :) Oh wait, Eugen and Tudor are giving away...