As vrea sa ma deplasez cu bicicleta in fiecare zi. Eu nu am avut decat un Pegas pe care am mers de vreo doua ori, prima data cu tata, cand (sort of) am invatat sa merg. Daca am mers de inca 2 ori de atunci...
Mi se pare cel mai cool lucru, sa mergi imbracat sport, cu ochelari sau sapca, cu muzica in urechi (genial!) cu rucsacul in spate si bicicleta sa fie sanatoasa. Poti merge oriunde, ai o libertate extraordinara, nu esti pieton dar nici nu stai in trafic precum nefericitii de prin Buc. Iti faci conditie fizica si dezvolti muschii de la picioare, unde imi doresc eu cel mai mult sa ma intaresc.
Am aceeasi situatie cu rolele. Adica am mers de vreo doua ori, dar nu am cazut. Partea buna e ca as avea cu cine sa ies. Pe de alta parte, nu am de la cine imprumuta pe masura mea (da, sunt mare). E sexy sa mergi pe role, si nu zic asta (doar) din cauza ca fetele care se plimba se imbraca revoltator de seducator (chiar ma intreb de ce, insa nu obiectez) - except grase. Suntem inundati de sexualitate, n-ai cum sa i te opui. Personal, ma mira faptul ca obsedatii sexual inca sunt priviti cu reticenta (poate ma invart eu prin cercurile nepotrivite) dar e ok ca inca poti fi virgina si sa nu fie aiurea. Bine, ca nu poti fi virgin si normal, asta e altceva, dar baietii pot fute si un grapefruit, si o placinta, lol. Eu am impresia ca mult mai multi baieti o fac, insa cateva fete o fac mult mai mult. (excluzand profesionistele, desigur). Am I right? Sau poate avem masuri diferite...
Cam asta mi-a trecut mie prin cap in timpul pauzei de invatat. M-am gandit sa share.