Tot ce scriu eu aici in coltul meu nu trebuie luat in serios. Nu te intereseaza pe tine ca eu scriu serios sau nu, important e ca nu pot fi tras la raspundere. Ce e pe blog, ramane pe blog (spatiul virtual nu transcede in cel real). Drept urmare, nu ma intereseaza daca tu consideri blogul meu unul umoristic, tragic, ironic. Daca ti se pare vreodata ca scriu despre tine, spune-ti ca ti se pare doar. Refuz sa fiu facut responsabil. Parerile sunt binevenite si necenzurate, insa, asa cum multi altii au facut, si eu separ persoana fizica de cea virtuala.
Sunt toate probabilitatile ca noi toti sa fim de fapt prinsi in Matrix, fara putinta de libertate completa, ci doar cu o iluzie perpetua indusa de falsul mesaj al societatii actuale referitor la libertatea individului. Chiar si daca persoanele noastre traiesc intr-un univers liber, cu totii suntem insignifianti raportati chiar si numai la memoria colectiva, la constiinta lumii; suntem doar un fir de praf intr-un ocean imens. Sa ne purtam ca atare.
Sa nu va prind zicand: "Ce ai mai facut? A, lasa, ca am citit pe blog."
Am zis.