Comportamentul homo sapiens (sapiens) uimeste de fiecare data. Nu m-ar mira daca toate filmele cu extrateresti, comedie, horror, sf, in care astia de p-afara vin sa ne studieze si sa invete comportamentul nostru, deci nu m-ar mira daca toate acestea ar avea mai mult decat un sambure de adevar.
Si, nu-i asa, comportamentul se observa cel mai bine in urma actionarii unor stimuli externi. In cazul nostru, sesiunea. Daca vreti sa studiati comportamente tipice, nu mergeti nici la cel mai bun student, nici la codasi. Mergeti la cei de mijloc. Un mijloc vast majoritar ("omul e destept, multimea e proasta" VS "Prosti, da' multi!").
Ei bine, dupa ce m-am spart in figuri cu textu de mai sus, trebuie sa stiti ca si atunci cand toate semnele iti arata ca urmeaza un examen de kk, care se trece copiind, cand vezi ce fel de materie e, iti dai seama ca nu o sa iti foloseasca, nu ai chef, ai facut o gargara de laborator si o balareala de curs, cand planetele se aliniaza si au loc intalniri amicale intre dusmanii politici din Romania, chiar si atunci unii se streseaza, vor sa afle cate ture de sala a dat profu, ce ceas avea la mana si de cate ori a clipit in directia NNV.
M-am gandit ca dintre colegii mei, nici unul, dar nici unul nu ar fi pus subiectele de la examen pe grup, si nici informatii despre atmosfera. Azi m-au intrebat putini. Doar vreo 10-15. Si ma intrebam eu: daca (doar) eu m-am stresat pentru altii, n-ar trebui sa imi fac un wishlist pe Google sau cine mai stie unde, si sa dau un mail pe serie (subtil, nu?) ca sa imi primesc rasplata?
Nu, de fapt, stiu, la absolvire o sa primesc o felicitare :)
Dar sa nu fie roz!