M-am achitat onorabil de toate sarcinile. M-am usurat de 450 lei. Am fost si la scoala. Am luat in sfarsit carte de la Diana, chiar daca e doar o carticica. Mi-am indeplinit si datoria de şef fictiv de grupa/serie. Am acompaniat un "copil" sa ia dulciuri unui alt "copil" ocazie cu care am luat ceva si pentru copilul din mine. Mega Image se sparge in dulciuri smekeroase. Am auzit ca a fost super tare la concertul George Michael, cu tot cu organizarea proasta la intrare & shit. Am gasit breloc cu Shrek in oul meu Kinder.
Nedumerirea zilei m-a lovit pe neasteptate: de ce, daca lasi locul unei fete pe scaun, te simti mai bun, iar daca sta o fata in picioare langa tine, care stai jos, te simti ca ultimul om? Are legatura cu gradul de sexy al fetei? Oare de aia stau eu in picioare si cand sunt locuri libere?