E cald, insa nu prea cald pentru mine. In schimb, e peste limita suportabilului pentru colegii mei, care considera de cuviinta sa lase usa deschisa, prilej cu care toate mirosurile de mancare si fumurile de tigara ajung, evident, mai intai la mine.
Am indraznit sa ma culc pe la 8 seara, dar probabil limita maxima e de o ora de somn, pt ca am fost sculat de muzica tare, de parca nici nu eram in pat, cu ochii inchisi de o ora.
Mi-am tot zis ca ma vad cu lumea, si azi, in ziua libera, nimic. Lumea are colocvii, examene, si chiar daca n-ar avea, nu vad de unde sa isi faca ei timp pt mine.
Tre sa fac o tema si n-am chef.
Am pus un sondaj cu doua optiuni mic mic de tot, care ocupa 10 secunde din viata unui om, si lumea voteaza de se sparge. Am avut eu doar 5 cititori intr-o zi?
N-am Cola.
Maine trebuie sa platesc 450 lei. Si voi ramane iar falit.
Nu am cu cine sa merg la Indie Rock Party. Inchipuie-ti, un concert super tare, muzica misto, formatii tinere si promitatoare, eu cu mine insumi.
Maine trebuie sa ma apuc de invatat si NU vreau.
Am vrut sa ajung la medic, dentist si centru de donare de sange. Nimic.

Because life simply sucks.