Eu nu stiu cum sa procedez cu blogul. Primul si (sa zicem) singurul motiv pentru care l-am deschis pe asta pe blogspot a fost ca sa pun AdSense. Da, sunt materialist! Si ce? Vrei sa ma desconsideri din cauza asta? Treaba ta, nu stii ce pierzi.
Ca sa scot bani am inceput. Jur ca nu m-am gandit un moment ca scriu ceva super misto! Cred ca din totalul inscrisurilor de pe 360, cateva sute, mi-au placut mai putin de 10. Daca as citi orice chestie acum, i-as gasi multe imbunatatiri. Poate pentru ca sunt perfectionist, poate pentru ca scriu dintr-un foc (si jumate) neavand cand sa cosmetizez blogul. Asa e mai veridic. Nu vreau sa mint, dar de multe ori am cazut in extrema opusa postand chestii inutilo-penibile.
Tu vezi cat deviez eu de la subiect? De fapt, nu vezi, ca nu stiai in ce directie mergeam. A, da. Blogul mi-l advertizez, sa zic asa, prin status la messenger. Din cand in cand, si asta numai dupa ce am vazut ca asa procedeaza Cristi Roman, Cutish si Roxana (in ordinea 2 3 1). Bine, pun la status, ca lumea e lenesa. De atunci, am fost placut surprins de multe ori cand imi mai zicea cineva pe la scoala sau aiurea: mai scrii pe blogul ala? sau cand ma intreaba Anca daca am mai scris, ca vrea sa citeasca; sau cand Alina, care nu credeam sa ma citeasca, mi-a zis ca ii place cum scriu, sau Ana care le-a recomandat si colegelor blogul meu (rog iertarea greselilor gramaticale si de acord, ultima data in clasa a 8-a stiam din astea). Stai, ca sunt si baieti :)). Am aflat ca si Dan citeste bloguri, si vazuse el ca am link la Roxana, mi-a zis si Remus ca i-a placut nush ce chestie cu Basescu nascocita de mine. Cel mai tare mi s-a parut cand i-am aratat mamei blogul, si mi-a zis ca ma descurc mai bine in lumea virtuala decat in realitate :)) sau ceva de gen. In fine, m-am simtit mandru ca a citit si ea. Mai ramane sa citeasca si tata, dar nu cred ca va fi prins in flagrant in fata vreunul calculator prea curand.

Si o domnisoara pe nume Alexandra (care cunoaste 80% din Bucuresti :)) + dunno if i should insert here link, so i don't) m-a contactat intr-o zi. Pana sa apuc sa aflu cine e, mi-am tot inchipuit inclusiv ca ar fi o tipa de la nush ce firma care vrea sa ma cheme la vreun interviu LOL. Si cand mi-a zis ca e redactor la 7 plus (parc-asa, nu?) m-am facut mic si grav si vorbeam cu o oarecare veneratie :)). A zis ca vrea sa imi faca public blogul, ceva aseamanator. Cer scuze ca nu mai stiu exact cuvintele, sper sa nu ilustrez o intentie esential diferita decat cea originala. Si in fine, dupa ce am filosofat daca nu cumva a-mi publica un link catre un post de-al meu ar insemna laudarosenie, iata si ce scrise (copy-paste-ase). Ciudat, eu as fi ales altele, dar sex sells. =)). Da mah, si e sagetatoare si e mai mica decat mine :)). Si m-am simtit automat prost, ca eu inca nu muncesc. Dar asta e o alta poveste.
Ultimul paragraf. E o placere sa aflu ca persoane pe care nu mi le inchipuiam a fi admiratoare ale blogului meu chiar intra din cand in cand sa vada ce mai debitez, daaaar n-ar fi rau sa mai si zica ceva, sa isi exprime o parere (Banana, si despre tine e vorba!), chiar si sub protectia anonimatului. Promit ca las oooooorice comentariu.

Am sa scriu despre cuvinte si inutilitatea lor.

EDIT: Frate, uite citatul saptamanii, lunii, anului!
„Pe mine ma ingrijoreaza soarta lui Traian Basescu, pentru ca cine s-a luat de mine a murit, l-a batut Dumnezeu”, a avertizat liderul PRM.
Sursa