Undeva in jurul datei de 12 martie 1985 am fost conceput.
Pe 29.05.1985 Neculae si Florentina s-au casatorit.
Pe 12 decembrie 1985 am venit pe lume eu.
Azi parintii mei au implinit, la ora 12 jumatate, 22 de ani de casnicie :-). That made my day. Ce desfasurare simplista, insa frumoasa! S-au cunoscut cu cateva luni inainte sa se ia. Au conceput un copil, apoi a urmat casatoria. Eee, si ce copil! Am fost tare de tot cand eram mic, adica am fost si cuminte, si jucaus, si destept, asta pana la 7 ani. Dar nu este vorba de mine, ci de ei. Mama avea 18 ani (!) cand s-a maritat, 19 cand m-a facut pe mine. Tata e cu 5 ani mai mare. Dupa 22 ani, inca se suporta, au trecut peste greutati, peste certuri, au crescut doi copii din care unu mai are putin si isi ia zborul definitiv.
Nu imi pot imagina parinti mai buni :-)
Textul asta nu ma caracterizeaza deloc. Va iubesc si la multi ani!