From:"Mihai O.Borcan"
Subject: In legatura cu salile de examen
To:dpopescu@**********
Buna ziua. S-a ivit o problema in desfasurarea examenelor in sesiunea aceasta. Dupa stabilirea datelor examenelor, a ramas examenul la AMP pentru intreaga serie 3AA pe data de 17 iunie. Dupa ce s-au depus toate datele la secretariat,semnate de profesori, domnul secretar a distribuit si salile. Noi urma sa dam examen in A250.
Ieri, ni s-a spus ca nu mai putem da examen pe data de 17, pentru ca nu avem sala. Aceasta problema a aparut pe neasteptate. Toate examenele sunt puse, dupa cum probabil stiti, ca un castel de carti, la fiecare avand un numar de zile de invatat proportional cu dificultatea materiei, sau cel putin in ochii studentilor. Acum, suntem pusi in fata faptului implinit: salile au fost inchiriate, probabil contra unei sume frumusele, si noi nu avem nici un cuvant de zis, dar in acelasi timp nu avem nici o vina pentru situatia aceasta. Nu va invinovatesc pe dumneavoastra, pentru ca nu stiu cum s-a ajuns la aceasta situatie, ca studentii Politehnicii sa nu aiba sala pentru examen in Politehnica.
Eu va scriu in calitate de reprezentant al seriei, si in aceasta calitate va rog sa imi explicati situatia si sa imi spuneti daca se poate elibera, totusi, o sala, din Rectorat, Automatica, Leu, oriunde, pentru ca noi sa putem da examenul in ziua stabilita.
Imi cer scuze daca tonul mailului este dur, nu s-a intentionat a fi. As vrea doar o explicatie si ,daca se poate, sa ne ajutati.
Multumesc anticipat.
(semnatura)

Nu mai stiu de unde stiu fraza: "I need some fine wine and you." Seems strangely familiar
Update: e Cranberries, dar cred ca prima data am vazut la Andra, pentru ca ma indoiesc ca am ascultat vreodata melodia.