Si daca eu nu faceam mate info in gimnaziu? daca in clasa a doua nu aveam 5 la caligrafie? daca mi-ar fi placut pictura, filosofia, daca as fi citit constant si in liceu? daca as fi avut un parinte visator, boem, fost hippie?
Ei bine, nu stiu. But let's play.
Arhitectura. As fi vrut. Stiu, era greu, si aveam nevoie sa ma pregatesc probabil vreo doi ani, la un nivel mai inalt decat am facut-o pentru admiterea la Poli. Aveam nevoie de determinare. Era din belsug pe vremea aia. Acum eram cu coatele pe o schema in creion, sau Dumnezeu mai stie ce, bagand Cola din belsug in mine (ha ha, this is actually real) si m-as fi rugat la Sfanta Providenta sa nu pic examenul de creativitate, sau mama lui mai stie cum il cheama :)) de cand n-am mai vorbit cu sursa mea de la Arhitectura, am si uitat.
Limbi straine. Ei bine, aici sursa e inca activa (actually, memories are still fresh, my source is old and rusty and married). Asta intr-adevar mi-ar fi placut si as fi invatat (i presume) cu placere, plus inevitabilele documentatii despre tara si cultura respectiva. Bine, poate n-as fi mers chiar pe suedeza... Stii cum sunt ridicol de multi oameni care spun ca in viata asta vor sa invete chineza sau japoneza? Ei bine, acolo ai o sansa reala. Cristina, verisoara mea, a fost la Litere Buc vreo 2 ani, si cred ca s-a angajat din primele luni. A tot predat unei pustoaice rasfatate cu o mama snoaba. Ea studia la scoala portugheza, japoneza (parca) si inca vreo limba doua. Acum s-a dus in Italia, a fost acceptata acolo. Unde sta si tatal ei. Imi pare rau ca nu am petrecut mai mult timp cu ea, si imi pare rau ca habar nu are sa foloseasca un PC.
Did someone say ASE? =)) No way, this post is about all the cool things i could have learned instead of the insanely stupid things i encounter every day at school. I would have gone to ASE if I knew how many fucking hot bitchez go there. Rog persoanele cunoscute sa aleaga una din doua: ori sa se simta fucking hot, ori sa fluiere si sa treaca mai departe ( ca iaaaar imi zici ca: mi-am dat seama care e parerea ta despre mine =)) )
Medicina. Daca as fi avut doua universe paralele de trait, fiecare de cate 6 ani (apoi sa raman cu un singur univers pana la 100 de ani) as fi facut intr-unul din ele Facultatea de Medicina, dar sigur NU ginecolog. Too many dubios things there (ma refeream la scarbosenii, ma).
Facultatea de geografie. Asa, de misto, asta pana m-as fi specializat (banuiesc ca se fac specializari si acolo). Eu voiam doar sa stiu geografia tarii...
As fi incercat actoria, da' nu in sensul sa dau admitere. Nu mai stiu unde am auzit ca acolo se intra ca la Drept, si e memorabila fraza cu facultatea de Drept: ori dai 10.000$, ori futi pe cine trebuie. Si, ma rog... sa incerc doar. Nu sunt convins ca mi-ar fi iesit.

Mi-ar mai place sa fiu muncitor in constructii.
Orice in afara de tot calvarul dinainte de a deveni inginer.