Asa. Si am vazut si eu meciul. Nu ma invatasem minte de la Oscaruri, chiar am crezut ca incepe la 04:00! What the ffaaaaac! Cred ca za main event a inceput pe la 6 si, nu mai stiu exact cat, ca la 7 juma ma culcam nesatisfacut (vizual).
Deci nici nu am stat sa vad ce a fost inainte, am prins doar meciul principal. Nu stiam nimic despre cei doi boxeri inainte, ceea ce unii ar numi ceva aproape de obiectivitate. Nici macar nu stiam care e defending champion. Lucrurile stau in felul urmator: De la Hoya, dintr-o familie de imigranti, locuieste in LA, mai batran, mai inalt, mai experimentat si mai greu decat challengerul Mayweather care era neinvins in 37 partide. Un amanunt interesant mi s-a parut faptul ca tatal lui Mayweather, cu acelasi nume, deci Senior, fusese antrenorul lui De la Hoya multi ani (vreo 4) si inainte de meciul asta i-a cerut 2 mil de dolari, asa incat De la Hoya sa nu poata accepta si sa nu fie in coltul ringului impotriva baiatului sau.
Nu ma pricep la box, deci am sa zic numai ca pe parcursul a 12 runde totul a fost la fel, mai putin in ultimele 2-3 runde. De la Hoya a atacat, a mentinut initiativa, a controlat centrul ringului, si Mayweather doar s-a aparat. Dupa 10 reprize, eu, comentatorul (Costi) si celalalt comentator (Doroftei) eram de aceeasi parere, ca De la Hoya nu are cum sa piarda meciul. Si avand in vedere ca nu s-a intamplat nimic super spectaculos in ultimele 2, mi-am mentinut parerea.
Surpriza! Mayweather a fost declarat invingator de ultimii doi arbitri, ceea ce mi s-a parut o nesimtire; a zis-o si Doroftei: "aici e biznis". Normal ca e biznis, daca 50 Cent l-a acompaniat pe Mayweather pe drumul spre ring cantand, acelasi 50 care a pariat 1 mil $ pe el (Mayweather e negru si De la Hoya e latin); challengerul a intrat cu palarie sombrero si pantaloni in culorile Mexicului, ranjind ironic adversarului de fiecare data cand era atacat, fara insa a arata mare lucru! N-oi fi eu expert in box, dar a fost o mânăreală aici, clar.