Ca ma tot minunam de toate concertele care au loc pe la noi anul asta, de data asta a venit randul sportului. Campionatul nostru merge bine, in sensul ca e disputat, azi si ieri am vazut fotbal de calitate (cat de cat), Otelul iar a batut cu 5-1 :D si Dinamo a castigat campionatul (aici nu sunt pro sau contra).

Romania joaca cu Slovenia la inceputul sesiunii si vreau sa ajung la meciuri! Ca tot nu e Olanda, biletul o sa fie mai ieftin si la negru. Vom vedea.
A fost K1 ieri, dar luptele transmise din Romania parca nu au farmec, mai ales cand vezi o moak k a lui Morosanu, de-l tot lauda Raluca Arvat de parca ar fi gagiul ei (Doamne fereste!), si pana la urma i-a aratat cum se face adversarul lui.
In schimb, in seara asta se transmite box meciul secolului se zice. Mayweather - De la Hoya. Eu, care nu urmaresc box sau alte chestii, probabil am sa urmaresc meciul asta, pentru ca in mod sigur va fi un meci super tare. Numai cand te uiti la ei, musculosi, agili, rapizi, nu prea masivi, priviri inteligente, iti dai seama ca vei vedea lupte misto, din alea ca in Rocky sau Cinderella Man (n-am stiut ce alte exemple sa dau acum).
Si acum, in timp ce scriu, se joaca a doua semifinala a World Championship Snooker, parca la Sheffield. Prima semifinala a castigat-o John Higgins dupa ce celalalt si-a pierdut cumpatul (Maguire). In a doua, scorul e 16-15 Murphy - Selby, se joaca pana la 17. Personal nu imi place Murphy, pentru ca prima data cand l-am vazut mi s-a parut un gras cu fatza enervanta.. ce sa-i faci daca sunt superficial. Oricum, daca merge in finala tin cu Higgins. Maine finala!
Azi, ma chinui la proiectul pentru SMP :|:|:|
Caut electronist de imprumut pentru sfaturi pertinente.

Muzica: Tracey Thorn - ruleaza la teve un videoclip care pe mine unul ma fascineaza, imi scapa numele acum. Albumul se numeste Out of the woods, dar melodia e baza.
Edit: Faithless - Music Matters cu toate remixurile posibile :D