Imi plac la nebunie comentatorii de la Eurosport. Ma intreb cum de sunt asa buni, la o distanta mare de ceilalti, ca un tot. In sensul ca Eurosport e de departe lider in ceea ce priveste calitatea comentatorilor, si sunt romani. Poate or fi facut practica in afara, altfel nu-mi explic.
Nu stiu sa completez podiumul, am sa zic doar ca e o pierdere mare pentru fotbal faptul ca Topescu nu mai comenteaza acest sport - stiu asta dintr-un interviu dat de el in cadrul campaniei anti-huligani a lui TVR. Probabil e cel mai bun.
Imi place Vadim Vâjeu, care mi se pare cumpatat si echilibrat, nici nu ii sta in caracter sa tipe, nici sa foloseasca felurite epitete hiperbolizatoare, dar nu prea comenteaza, face mai mult emisiunile alea prolog si epilog.
Nu ma pricep la multe alte sporturi, insa am vazut ca Doroftei, asa bataus cum e, nu ar fi rau ca si comentator de box.
Tenis am vazut doar pe Antena, si nu mi-a placut, decat atunci cand am urmarit Cupa Davis, cand eram mai atent la sportul in sine decat la comentariu.
Si ajungem iar la Eurosport. Chiar acum vad Eurogoluri.Frate! cat de bun e asta care vorbeste! Nu am o memorie a vocilor, daca se poate spune asa, nu imi dau seama daca este acelasi cu unul din cei doi care comenteaza snooker. Din aceia doi, nu as sti pe care sa aleg, pentru ca se completeaza perfect, atunci cand o fac in tandem. Marius Ancuta (singurul caruia i-am retinut numele) joaca snooker, stiu ca zicea ca fusese infrant in optimile nu stiu carui turneu anul trecut (CE sau ceva de gen) si ca ridicase ştacheta sus :>
Anyways, de-aia imi place mie Eurosport. Si un pic de TVR, cand vine vorba de fotbal si gimnastica. Aia au pe umeri experienta (presupun) televiziunii de stat.
Si cand mai fac alde Realitatea TV trasmisiuni super profesioniste cu nush ce regizori din Italia, ca e meci al mileniului, atunci sa aduca unul de la Eurosport, nu pe Ioanitoaia!