Nu stiu care sunt mai periculosi, ochii albastri sau cei verzi. Poate tocmai de aia prefer eu ochii caprui.
Sa ma explic. Albastrul sau verdele ochilor ma hipnotizeaza, mi se par foarte adanci, inutile metafore de genul "vad infinitul in ochii tai". Plus ca nu imi inspira incredere la o prima impresie. Stiu, e o impresie amarnic de gresita, e doar un gand pasager prin mintea mea de fiecare data cand stau fata in fata cu blue sau green eyes. Nu cred ca am intalnit vreo persoana care sa imi para calda si deschisa la prima privire. Par a avea ceva rautacios in ochi, in special cei verzi. Nu stiu daca as fi in stare sa zic ceva malefic, in mod sigur exagerez, nu ma bagati in seama.
Nu cred ca trebuie sa mai mentionez ca ma intimideaza ochii verzi sau albastri :-)
Nu diminuez cu nimic frumusetea ochilor caprui sau mai stiu eu ce alte culori exista (negri?).
Post inspirat din videoclipul LeeAnn Rhymes - Life goes on.