De cateva saptamani imi duc traiul de pe o zi pe alta. Nu putine au fost zilele in care aveam 0 lei sau cativa lei de toti banii, pastrandu-i pentru paine sau apa, lucrurile esentiale fara de care nu pot functiona. Bine, se subintelege ca degeaba as avea paine daca nu as avea ce manca, dar mai primesc de acasa sau in ultima instanta cartofi prajiti. Apa, in schimb, e esentiala. Minim doi litri pe zi.
Partea proasta nu e aceea ca n-as avea bani nici de-o bere, in privinta asta m-am cam obisnuit. Ma ingrozesc mai degraba in perspectiva cheltuielilor viitoare, trebuind sa platesc cele doua restante la electronici, bata-le vina (pe profi i-a batut vina deja), pe langa asta trebuie ratia zilnica de cofeina in sesiunea ce vine. Nu imi fac iluzii ca as putea pleca acasa inainte de sesiune (ar cam fi cazul) si nici nu imi mai trece prin minte sa imi iau bilet la B'Estival. In fond, ne putem bucura si de lucrurile simple, nu-i asa?

Partea buna e ca nu prea te plictisesti, incercand sa o duci de pe o zi pe alta. O parte foarte buna e aceea ca n-am copii sau nevasta de hranit, plus ca am o mica rezerva de burta, deci as muri mai greu decat un slabanog (eu acu 3 ani). In fine, deocamdata ma pot amuza pe tema asta, inca e ok. Sper totusi sa nu o duc prea mult asa, in cel mai rau caz sa ma angajeze cineva la toamna si sa ma pot intretine, sa imi pot cumpara ce vreau cand vreau, etc. Nu am inteles niciodata expresia: "Banii n-aduc fericirea" si nici nu am crezut vreo secunda ca ar fi adevarata :-).

A, si ma gandeam zilele astea la o prostie; cand iti zice cineva: nu te mai invinovati atat, a trecut, nu te mai gandi la trecut, that kinda shit, in fapt miezul problemei nu e ca te-ai invinovati tu, ci faptul ca cel caruia i-ai gresit inca te mai invinuieste. Deci tu n-ai cum sa uiti, de vreme ce ti se aduce aminte cu orice ocazie posibila. Ma rog, un simplu gand pasager :-) dar eu ma simt bine de tot, nu ma mai "invinovatesc", dorm noptile, de cateva zile nu beau cola, imi iau pastilele si ma simt bine tuns :-).

The Karate Kid e un film foarte frumos si imi place sa il revad.