Backstreet Boys mi s-au parut intotdeauna ceva usurel, ca doar asa au si fost etichetati, un boy-band clasic, cum au mai fost Take That, East 17, si multe altele. Vezi tu insa, de exemplu din Take That a plecat Robbie, care e probabil cel mai apreciat artist international, chit ca are un stil usor comercial, dar ce conteaza de vreme ce canta extraordinar si e showman? Chiar si restul Take That au revenit si suna bine, zic eu.
Dar despre Backstreet Boys voiam sa zic, ca am vazut videoclipul Everybody get up imi pare din ce in ce mai bun de fiecare data cand il vad. Astia sunt precum vinul, plus ca acum am vazut ca Howie e de departe cel mai frumusel, nu inteleg de ce era Nick preferatul fetelor. Era cel mai mic. Si doar se stie ca fetel prefera baieti mai in varsta! Nu? :-)
Stirile de seara m-au facut sa rad. Mentionez doar doua stiri: caldura de azi, nimic nou, doar ca aratau imagini de la stranduri, si alternau imaginile, o gagica misto, o grasa, un topless, o baba ungandu-se cu crema, doua funduri apetisante, unu cat precedentele doua, si tot asa. A doua stire amuzanta era despre o metoda de marire a sanilor, care desigur mi-a captat atentia. Tre sa mergi la un cabinet unde se baga doua bucati sani in niste cupe si apoi ti le maseaza cu vibratii :>. Si castigi nush cati milimetri, ma rog.

De ce sa dai atatia bani pe masaj cu vibratii timp de 5-10 minute cand pot sa ti-i masez eu caaaat vrei tu, pisi?? Si daca nu castigi in volum, macar vor fi foarte apreciati!
=))