Ieri am primit o invitatie pe Last.fm de la o tipa cu nume de oaie, care probabil e bloggeritza si mi-o fi gasit profilul prin felurite metode. Si uitandu-ma la ea pe profil, am inceput sa imi aleg muzica. Asa imi imbunatatesc eu "colectia", cautand nume complet necunoscute. Adica dau click pe scroll (open in new tab) si daca imi place stilul muzical, caut pe DC cumpar on-line in conformitate cu prevederile legii si hop, mi-am luat. Avand in vedere ca nu auzisem de mai nici o formatie/artist de jos, m-a mirat ca am gasit albume intregi si chiar discografii.
Am observat apoi ca are multi prieteni aceasta ilustra utilizatoare si membra a comunitatii Last.fm, asa ca i-am deschis pe toti (mai fac chestii de-astea cand n-am chef sa fac ce trebuie sa fac) si la fiecare verificam compatibilitatea muzicala, blogul (if) si muzica necunoscuta mie. Aseara m-am ales cu: Sasha, Amon Tobin, Armik, Boards of Canada, Bonobo, CocoRosie, Pendulum, Smoke City, ceva trackuri DJ Vadim si Silent Strike (am auzit de la cineva ca e cool). De fapt, daca ma gandesc bine, e cam putin, doar 2.5 giga.
Ei, ma rog, acum cateva zile a mai fost o sesiune de luat muzica, cand m-am pricopsit cu vreo doua albume mai vechi RHCP, promo cd Faithless -Music Matters the Remixes (suna bine rau), Madonna Greatest Hits (lol, de asta tre sa scap, dar cateva imi plac), ultimul album Margineanu, Pink Martini (ce-am gasit si eu, deh..), The Miseducation of Lauryn Hill si discografie Within Temptation (sa zicem ca suna interesant..).
A, da, si aseara mi-am mai luat o gramada de kkturi, printre care cursuri de dans (700 mega), Invata japoneza (d'ohh!) si multe videoclipuri.
Si cam atat.
PS: cred ca imi plac fetele cu parul scurt