Aseara, cand trebuia sa ma culc desi nu prea voiam, mi-am dat seama ca eu gandesc perfect. Sublim, inteligent, variat, subtil, ce mai, perfect. Si nu e cazul sa fiu modest aici. In schimb, problema apare cand imi transpun gandurile in realitate, adica fapte sau vorbe. Un exemplu banal ar fi ca textul asta suna infinit mai bine in mintea mea, era formulat mai bine si mai precis. In fine.
Legatura intre intern si extern e foaaaarte subreda. In consecinta, spun prostii si fac idiotenii. Mi se pare logica treaba. Asa ca m-am oprit din baut Cola :))
A, si blogul asta si-a schimbat scopul (asta daca avea vreunul pana acum).


Azi la Bazele Managementului, ocazie cu care am cunoscut-o si eu pe profa, am invatat despre proiecte, si n-am putut sa nu fac analogia cu prostiile care inunda nu numai stirile sportive zilele astea.

Obiectiv de dezvoltare

Obiectiv imediat

Rezultate

Activitati


Resurse

Asa. Si Gigi si-a propus sa ajunga in grupele
Champions Lig. Obiectivul imediat este/era ajungerea pe locul doi. Are nevoie sa consume resurse, mai exact bani (500.000 $ la şto) si resurse umane (l-a concediat pe Meme si si-a vandut mandria purtand fularul lui Dinamo si schelalaind prin tribune a spartan). Au aparut si rezultatele, in speta Dinamo a castigat in fata lui CFR Cluj, deci si-a indeplinit obiectivul imediat, iar pentru obiectivul final trebuie doar sa se mentina.
Deci imi place materia asta.