Chiar daca m-am tot laudat ca sunt in vacanta de pe luni, azi simt un usor regret. Colegii mei au invatat, au fost la examen. Eu am dormit ca porcu. Ma simt rupt de colegi atunci cand nu sunt cu ei la examen, e a doua oara sesiunea asta.
Maine plecam. Don'soara de la ziar m-a rugat sa o iau si pe ea, apoi s-a razgandit. Trebuia sa imi dau seama, dar m-am invatat de mult sa nu imi pun baza in oameni. Dezamagesc prea mult. Nu mai vine nimeni, nici Mike, Catalin, Kitty, Remus, Cretz, nimeni. Acum astept doar telefonul de la Alexandra care sa imi spuna ca "din pacate nu pot sa vin". Am visat ca imi va spune asta de cand a zis ca ma suna sa ma anunte.
Afara e furtuna si eu trebuie sa ma duc sa imi iau crema de protectie. Am sa fiu singur si singuratic pe plaja, chiar daca vin si Gelu, Diana, Razvan plus companiile. Am sa beau pe malul marii seara, cu muzica in spate, cu distractia in spate. Chiar nu caut distractie. Caut liniste si nepasare. Doua zile. Macar una. In cealalta am sa socializez. Cred ca se vor mai gasi... mereu se gasesc in vama Lau, Alice.... da, stiu, am idei preconcepute. Anca nu vrea sa imparta pe Diana, n-au decat sa imbatraneasca impreuna separat (>:P).
Vai cat de trist... caldura sufocanta, tunete afara, liniste in camera, monotonie si plictis de moment.
M-am inscris in schimb pe Facebook si am aflat ca Alexandra T isi face veacul pe acolo in loc sa isi vada de facultate! blaaaaa. Si iar am dat de Andra pe acolo, ma cam lovesc de profile de-ale ei. Cristina Galusca si Diana Albu are also friends pe Facebook. E misto... un fel de hi5 mult mai stilat, de mii de ori mai cu bun simt, organizat, complex si usor de folosit. Intotdeauna mi-am inchipuit ca hi5 are un potential enorm, de aia nu l-am huiduit cu toate marlaniile de p-acolo. Ei bine, Facebook este ce nu e hi5. Folositi-l.