Indraznesc sa zic ca a aparut un nou tip de cocalar (co-că-lar) care probabil nu asculta manele, insa mie imi creeaza acelasi sentiment vag de greata ca si vestimentatia manelistilor. Ca de vestimentatie este vorba.
Am vazut 3 in doua zile. Portretul robot e: slab ca dracu, mediu de inaltime, tigan la ten (ori locuieste la strand ori asa e el natural). Are tatuaje pe bratele cat incheietura mea - eu, care sunt destul de slab! Unul din ei avea o frizura deosebita, mai exact par scurt, tuns ca al meu, sa zicem, numai ca la spate avea coama. O valvataie de par care se voia a fi inceput de coada de ponei.
Blugi trei sferturi si maiou din ala sumar, neaparat negru si neaparat cu model mistic pe spate. Acelasi model la toti. Ceva tribal, nu ma pricep.
Piesa de rezistenta mi se pare rucsacul mic mic mic (adica rucsacelul). Stii cum sunt rucsacele de carpa de la Orange? Asta e cel putin la fel de mic. Pe cuvant de nu aveau toti la fel.
Nu sunt eu cel in masura sa judece, dar ce este atragator, hip, funky la o asemenea imagine? Ziceti voi