Am primit subiecte la care ma uit ca la poarta noua. Nu stiu cum am ajuns in situatia asta de vreme ce sesiunea mergea atat de bine pana saptamana asta. In fine, asta e mai putin important. Am o (usoara) rezerva fata de iesirea din sala la un moment atat de prematur, mai putin imi pasa de ce cred ceilalti si mai mult ma tem de efectul demoralizator. Daca ma gandesc bine, ies din sala si mai invat pentru partial. Doar n-oi sta o ora aici ca prostul, de copiat nu poate fi vorba. Ma intreb cati se uita acum minunati la mine, vazandu-ma scriind de zor.
Planul e simplu. In examen SDED nu intru, deci oricum vin la toamna. La sded nu concep mai putin de 10 in restanta. Si daca am norocul sa iau, peste o ora, partialul la smp, am sa am doar finalul de dat in toamna. Uite subiect de smp:"RPL, CPL, DPL. Comentarii." Mai penibil decat formularea subiectului e faptul ca studentii au tot intrebat: de la ce vin toate astea? Imi inchipui paradoxul de a sti sa scrii la subiecte din astea, conditionat de a afla cam la ce se refera subiectul asta?
Ieri am incercat, chiar am crezut ca finalul se poate invata repede. M-am convins rapid de contrariu stand in fata unui morman de printuri. Ne vedem la toamna toti cei cu deficiente de invatare.
Edit: cand am iesit din saala am facut un zgomot infernal :) cred ca am si rupt un scaun. Too bad.