Fata de masa e verde si in carouri. E noua, imprumutata, dar vreau sa para veche. Disperat, trag de ea in toate directiile ca sa o uzez destul cat sa nu para cusuta cu ata alba, si pe cat de putin ca sa o pot da inapoi relativ intacta. O sa vina peste o ora, dar eu am terminat deja curatenia. Nu luceste dar ar fi si culmea. Cum sa luceasca daca aici locuiesc oameni? Bine, nu sunt sigur de toti ceilalti, dar eu macar sunt om. Ar fi bestial ca totul sa fie luna, si ea sa caute amprente, numai de-a draq, sa gaseasca o buba.
Am rotit obiectele de pe masa ca piesele de sah. Parca era predestinat sa imprumut o fata de masa in carouri. Farfuriile murdare la D8! Cele doua tigari blegite... stai, sunt impreuna sau separat? In fine, nu conteaza.
Arunc un ochi de soacra, cum m-a invatat Flori. Flori e mama mea. Mama mi-a zis sa arunc un ochi strain in camera. N-am vazut nimic, dar trebuie sa imi schimb ochelarii oricum. Sigur era ceva de vazut. Farfuria-rege troneaza in baie. Acum are si un bol micut, nu stiu de unde a aparut, cred ca a fost divine conception. Azi are ceva picant. Nu ma intereseaza ce.
Am pus carpa innegrita la loc de cinste, spre a servi drept marturie a luptelor intre mine si praf. Gandacul mi-a scapat. Nici n-am avut timp sa reactionez. Daca acum e 6 jumate, inseamna ca apuc sa dorm numai o ora pana vine mult-iubita? Ma mananca ingrozitor capul si doctorul e in concediu, mama lui. Dar acum sunt lucruri mai importante. Cum ar fi sa mergem la mare! Sau sa merg. Sau, cine stie, sa mergem. In cele mai optimiste planuri ma aflu pe plaja cu o bere in mana, pe un cearsaf, uitandu-ma cu drag, apoi ma transport in timp catre amiaza, cand stau cu berea in mana la Ovidiu, la taclale cu semi-necunoscuti, apoi seara cand admir cu un zambet larg pe ea dansand. Ea danseaza serios, adica pe bune! exact ca in titlu. N-am vazut-o decat o data si scurt, insa am convingerea ca e sublima. Ce vorbesc eu aici, am sa iau pe toate la rand.
In momentul asta m-a palit o foame care se va duce cu o gura de cola rece si pasta de dinti. Nu mananc, ma spal. Si ma culc, sper mai mult de o ora.