sa trec printr-o oglinda mare cu masina in viteza
sa fac ucenicie pe un platou de filmare al unui film
sa pilotez un avion sau macar un planor
sa trec dunarea inot, acasa
sa imi construiesc propria casa
sa fac sex in public
sa calatoresc in balon
sa spun tot ce am de spus
sa merg la ibiza
sa las detaliile vietii mele dupa moarte
sa fac baie intr-un rau inghetat precum rusii sau nordicii
masaj cu happy ending
sa bat pe cineva pana la sange sau pana sa ii sara cativa dinti
sa palmuiesc o femeie care merita palmuita
sa ma clonez pentru a ma vedea cu adevarat
sa mixez la platane la un party bestial
sa fac cadouri imense si anonime oamenilor dragi
sa stiu secretele magicienilor
sa refuz cu nonsalanta cea mai frumoasa fata de pe planeta, pentru ca sunt deja indragostit
sa imi rup un picior sau o mana
imi place sa cred ca am sa mai continui lista asta, dar n-are rost sa ma amagesc.
deci vreau sa reiau lucrurile neterminate.