Disclaimer: titlul nu trebuie luat ca atare. Nu există "nu pot să mă îmbăt" sub nici o formă, evident că se poate, dar nu urmăresc coma alcoolică.
Urmăresc să am un timp bun (have a good time). Cer prea mult? În general, bei în compania altor oameni sau în decor de muzică şi funduri unduindu-se pe ea. În atari condiţii, eu pun veselia treptată mai degrabă pe seama stimulilor vizual şi auditivi decât alcoolizanti. Acum serios. Sunt un individ destul de mare, poate prea mare. Beau bere când încape, atunci când se bea nu mă dau îndărăt. Şi totuşi nu-mi aduc aminte recent vreo ocazie în care să-mi fi pierdut măcar un dram din stăpânirea de sine. Adică, aş putea să-ţi fac integrale (se înţelege, dacă nu le-aş fi uitat din liceu şi până acum). Şi mă simt atâââât de bătrân, nici nu vă închipuiţi.
Ideea e că dacă le combin iese rău. Prima oară când m-am îmbătat a fost şi cel mai rău, la 17 ani, am băgat în mine ... nici nu mai ştiu ce, sigur a fost bere la PET şi vin de ţară, băut ca apa după fotbal, cu lăcomie. Vă scutesc de pictarea tabloului din baie, ideea e că atunci a fost grav. A trecut aşa mult timp că nici nu mai ştiu cum era. Nu zic că aş vrea să mi se facă rău, dar vreau dracu să fiu destul de beat cât măcar să fac o prostie, ceva! Striptease (nu eu, să o dezbrac pe una), să agat femei, să sparg pahare, să urlu pe mese, orice! Meh, am ratat şi 1 mai-u acum la mare, dar cred că o să mă mulţumesc cu patul meu călduros, thank you.
Deci dacă renunţ la bere, ce să adopt? Whiskey, vin roşu? Există ceva mai eficient?