Backgroundul este faptul ca m-am inscris intr-un club, impropriu spus club, pentru ca este o firma de brokeraj al carei nume contine "Club". Da, am sa inchei contracte de pensii private. Step right this way.... Dar voiam sa povestesc altceva.
Am platit niste bani ca sa intru. Destui, dar neglijabili acum ca am salar B-). Next, trebuie sa fiu atestat printr-un examen. Pentru participarea la examen am nevoie de cazier.
Omul meu de legatura: du-te in Crangasi, la sectia de acolo, ca ti-l elibereaza imediat.
Site-ul politiaromana.ro: daca nu ai viza de flotant valida, nu iti poti lua cazier din Bucuresti in regim de urgenta.
Omul de legatura: tot aia.
Alt om de legatura, mai sus: du-te la circa 12 de politie, ca stiu eu ca iti elibereaza si asa, cunosc pe cineva (care cunoaste pe cineva etc) care a ridicat 3 caziere o data!
Ghiseul informatii sectie Crangasi: daca nu aveti viza de flotant valida, nu se elibereaza in regim de urgenta.
What to do, what to do...
Fuga intr-o pauza la Victoriei, meeergi pe Victoriei, cauta notariat. Intr-un apartament cu 2 camarute, notariat. 53 lei procura notariala. Jaw dropper. Ba cati bani le dau pentru 3 foi!!!
Fuga la maxi taxi, mai mai sa il pierd. "Va rog frumos, puteti sa imi duceti si mie actele astea la Galati?". Pfiu...
Next day, in za morning, mama: "Gata, ti-am luat cazierul". Wtf, cum l-ai luat, ca abia depusesei actele?? Uite asa, mi l-a dat imediat. Pe ochi frumosi. I was like: =))=))=))
Baaaaaa, maica-mea a primit cazierul pe loc!
Pentru flori si scrisori de multumire, adresa:Crizantemelor 21, Galati. Vine si ziua de nastere, cotizati.