Prietenii din copilarie. In cazul in care nu esti din Bucuresti, evident ca prietenii din copilarie nu sunt accesibili. Da' oricum porcii se imbata si singuri, nu e nevoie de mine pentru asta...
Colegii din Bucuresti. Cum colegi de grupa nu prea mai am, extindem aria la colegi de facultate... care muncesc, au prietenii lor, au prietene fara de care nu pot iesi, de care nu se pot desparti, bla bla.
Prietenii din Bucuresti. Partea buna e ca sunt prieteni si sunt eu in compania lor... ma stiu si n-as avea ce sa ascund. Partea proasta e ca nu sunt toti impreuna, o prietena de acolo, un prieten de dincolo, etc. No 'one big happy family'. Si ca sa ii pui pe toti la aceeasi masa, u'd have to be a bit insane.
Colegii de munca. Ooooooda :))
Bloggeri. Let's be serious. Nu iese un blogger cu altul cu trafic net inferior fata de al lui =)). But seriously, de vreme ce am primit pana si eu invitatii la bere, nu e chiar asa grav. Doar ca e extrem de greu sa gasesti destui disponibili.
People I really miss and really wanna see. They don't wanna see me.
Oameni pe care pur si simplu nu i-am mai vazut de mult. Da, ar fi o idee, dar iesind la o bere imi imaginez relaxare, glume (chiar si porcoase, fie si fete prin zona), a good time, nu stanjeneala, pauze in vorbire ("Despre ce mai vorbim acum?") etc.
Deci e cam greu sa bei o bere in orasul asta cu cineva...