Asteptand liftul la munca (in intarziere, as always) se insinueaza o multime de oameni, cum nu-mi place mie la lift, printre care si o domnisoara/doamna cu tupeu. Tupeu pentru ca avea un decolteu mai mult decat generos, desi nu era foarte dotata. Larg, nu adanc. Oricum, super tare. Arunc eu o privire, arunc doua. Apoi intamplarea a facut sa se interpuna cineva si sa nu mai am vedere. Cu ocazia asta am descoperit in ce directie se indreptau si privirile altor masculini de sex tare prost, si am inceput sa ma simt oaie. Adica, o pereche de sani ne face pe toti? Iti dai seama ca ar fi distragerea ideala in cazul unei crime... n-a vazut nimeni nimic, toti se uitau in alta parte, era si pa(ma)mela pe acolo. Da' de unde atata dobitocie? Da, si eu, nu ma exclud.
Pariu ca iti trebuie mult mai mult tupeu sa privesti o tipa direct in ochi, in loc de decolteu? Ia sa vedem pe cati va tine! Pe mine m-a tinut, dar nu prea des...