Azi trebuia sa ajung la IDM Basarab la 18:30, musai. Ies din metrou la si 20, prima data pe partea corecta, si ma bucuram ca am sa ajung mai devreme chiar. Ce vad? Ditamai pilonul infipt in ditamai fosta intersextie. Va fi un mega-pasaj suprateran, dupa dimensiunile aluia. Ei bine, toata zona a fost ingradita. Acum nu se mai trece sub nici o forma. Bine, gresesc, nu se mai trece pe strada aia. Am dat ocolul spre dreapta, am vazut ca e blocat, apoi am dat ocol spre stanga, la fel. Deh, daca nu imi port ochelarii... Si apoi o lumina divina a coborat din ceruri si mi-a aratat o cale cotita prin spatele IDM-ului.
In fine, scopul postului e sa zic ca se construieste in draci in Bucuresti. Am auzit de un cartier de apartamente si vile, minioras chiar, cu banca, spital, posta, etc, undeva la nord de Bucuresti, in actualul exterior, viitoare periferie probabil, la 13 km de Piata Victoriei. Fi-va misto.
In Pipera chiar langa cladirea mea se face una cel putin la fel de mare, ca si metri patrati pe etaj, si sunt convins ca va fi un mini-zgarie nori. Insa e de-abia fundatia.
Mergand prin Bucuresti e aproape imposibil sa nu dai peste muncitori lucrand. Eu aveam impresia ca Victoriei e o strada cocheta si mereu de actualitate, adica moderna, dar si pe marginea ei se lucra azi de zor.
Consolidari de asfalte se fac in multe zone din Bucuresti, slava Domnului ca nu stau intr-una din acele zone care intamplator nu are metrou.
Nu mai zic de centrul vechi care e un santier de dupa bombardamente, mi-a fost si rusine cand am nimerit cu Iulian pe acolo... eu cica sa il duc la o bere.... l-am dus pe jos paaana in Regie.
Asa, si curva asta de J care este ea, are chiar mult sens. Lucrurile sunt deosebit de haotice, dar sunt convins ca asa au facut si capitale precum Praga, Bratislava, Budapesta, au santierat cativa ani, si acum lumea e fericita, multumita, prospera, deja mi s-a acrit de cate comparatii nefavorabile Bucurestiului am auzit fata de capitala Ungariei.. toata lumea o ridica in slavi, si Bucurestiul e o groapa de gunoi. Si de toate zonele astea superbe ce zici ma? Parcurile, ceainariile, Universitatea, juma de Calea Victoriei, Unirii (modern, dar misto :D), parti din Splaiul Independentei... Bucurestiul are si partile lui frumoase. Si in curand va avea si mai multe.