Plusuri:
Muzica. 'nuff said.
Prezentarea scenica, tipul mulatru le are cu show-ul.
Jocurile de lumini.
Animatoarele, mânca-le-aş sufletelul lor.
Crazy people in the house.

Minusuri:
Organizarea sau prostia, nu imi dau seama care din ele doua.
Imbulzeala.
Restul sunt subiective.

Asa cum se obisnuieste, demaram cu partile proaste. Ei bine, cand m-am trezit sa ies din incinta, am aruncat o privire ingrozita si la intrare, unde se formasera busculade. Ei bine, oamenii verificau individual pe fiecare suspect minor, fiecare trebuind sa prezinte buletinul or else. Ei bine, pe mine m-au vazut si m-au crezut, n-a trebuit sa le arat efectiv. Pe moment, m-am gandit ca e o organizare defectuoasa, si imi aminteam povestile de la celelalte concerte de anul asta. Apoi m-am gandit ca regula e regula, dar ca astia chiar faceau exces de zel, tocmai cand nu era cazul, pentru ca am incercat sa intru pe la iesire, pe la intrare fiind imposibil in momentul ala, si m-a oprit omu foarte "constiincios", sa ii zic asa. Apoi mi-am blestemat zilele cand m-am pus in multime ca sa intru. Am fost facut efectiv sandvis timp de 10 minute, deci cam in 15-20 de minute am intrat. Si am zis ca nu mai ies! dar am mai facut-o, insa a doua oara s-a intrat relativ mai usor, dar tot nu satisfacator. Si de fapt, toata tevatura asta e posibil sa fie vina plozilor, alora minori care ar fi trebuit sa stie ca nu au voie, pentru ca Radio 21 chiar au pus regulile astea destul de clare. Toti fitzosii cu ochelari Police fake cu rame albe, mama lor. Chicks are ok.
Si in general a fost imbulzeala, cum altfel, eu i-am si avertizat pe oameni sa aiba grija unde se stabilesc, ca acolo vor ramane. Si io aveam traditionala povara si am tarat-o prin nisip.
Subiectivismele se leaga de faptul ca n-am apucat sa dorm (no news here), m-am ars (old news too),mosii si babele cu care eram s-au hotarat sa se culce pe la 2 sau 3, i can't really remember. Dupa aia, ce m-a tinut pe mine in priza au fost animatoarele, adica m-am dus in spatele lor si m-am holbat vreo ora, dar dupa aia au plecat, s-au retras, nush ce naiba. Si nici eu nu am mai rezistat.
Va urma