Pe langa Liberty Parade, inainte si dupa, am facut urmatoarele lucruri:
-tren 6 ore, frig, o olteanca vorbareata in faţă (slava Domnului, nu cu mine)
-m-am intalnit cu Brandusa, Ana si inca 2 din fostu liceu.
-doua beri la Stuf, somnoros de numa, intalnit cu Alice, pupat pupat si gata, am pierdut-o apoi.
-admirat mormanele de alge de pe mal. nu se putea intra in apa decat pe la Expirat.
-mancat cu alde Brandusa si Ana si apoi am stat pe capul lor pe plaja, paaaana am plecat. inceput de sunburn.
-a venit Tzap cu smbdy special, am baut o bere in Vama (!) si am purces spre maxi->Mangalia.
-luat bilet si mers pe plaja in Saturn, unde am dat de Mari, Georgi si prieteni de-ai lor.
-stat pe capul lor.
-pierdut vremea pana pe seara cand m-am gasit langa scena Liberty cu Marius V, pretena si fratele, mancat cu ei la otoservire si despartit.

-am plecat la 4, si m-am dus impleticindu-ma spre gara Mangalia, unde am ajuns cu greeeeeeu pe la vreo 5 si ceva, unde pe motiv de imi cadeau ochii in gura m-am culcat. pe banci. nu stiu cat am dormit, on and off pana pe la vreo 8. nice people, nu mi-au furat nik. am dormit cu 2 tricouri pe mine si un al treilea pe maini ca ma piscau tantarii si mi-erau frig. asta viata, domle!
-mic dejun, reintors la tren si apoi du-te rapidule dute! in pizda ma-tii cu cfr-ul tau cu tot, ca parca faceai dinadins. 40 min intarziere la drum de 6 ore. Crima!