Nu am cuvinte destule de lauda pentru fetele astea. Pur si simplu sunt extraordinare. Am mai vazut animatoare prin cluburi, dar chiar asa.... Daca ma voi casatori vreodata, trebuie neaparat sa stie sa danseze asa!
Deci erau doua podiumuri laterale pe care dansau cate 5 fete de rupeau pamantul. Cam la 30 minute erau inlocuite de altele echipate altfel. Deci au fost cam 20 de toate.
Cele pe care le-am observat prima oara, si de care m-am si indragostit, erau intr-un top albastru cu "boxer briefs" (nu stiu cum sa le zic altfel) si o bluza ca sa acopere in caz ca topul cadea :D, ceea ce se si intampla periodic. Schimbul doi era un pic prea lipsit de personalitate din punct de vedere vestimentar... aveau fuste scurte negre si top negru si cam mulate treburile, dar nu mi-au placut. In mod deosebit o fata mi-a placut, adica per total, ca ansamblu;blondele nu ma atrageau, nici cele slabe. In fine, sa nu suparam fanele.
Fetele astea nu erau ca cele din reviste. In mod sigur nu erau slabe (majoritatea), nu erau lipsite de celulita, poate nu erau nici perfecte la chip, insa aveau niste picioare lucrateeee pline de muschi, si se miscau perfect, alert, suav, copilaresc, nebunatic, frenetic, incontinuu timp de 30 de minute, apoi reveneau. Mai mult decat atat, pareau a sti la perfectie urmatoarea miscare, totul venea natural, de parca ar fi fost programat si exersat indelung, insa e clar ca nu aveau de unde sti ce va mixa dj-ul. Eu le-as fi recompensat cu muuuuuhuhuhuulti bani pentru asta.
M-ar interesa sa aflu de unde vin fetele astea, daca sunt animatoare si prin tara, eventual prin Bucuresti prin vreun club... pe cuvant de nu as frecventa!