Cred ca viata mea e cam prea publica, asa. Nu ma deranjeaza sa scriu, pe mine nu m-ar rusina, dar parca se complica treaba si mai mai ca mi-as face un alt blog, sau pur si simplu sa nu mai scriu toate chestiile private aici, ca vede toata lumea. Ar fi trebuit sa il denumesc altfel, sa nu pun linkul la status, pur si simplu sa nu stie lumea de el, sa fiu un necunoscut online, si abia apoi sa imi fac prieteni pe baza eului virtual - ma duceam si eu la sindrofii de bloggeri, la intalniri cu politicieni =)), la Pidjins Partyyyyy, ma intalneam si cu disperatii de blog din Galati. Totul ar fi fost "clean", as fi inceput de la zero cu o anumita impresie a acelor fellow bloggers despre mine.
Cineva mi-a zis la un moment dat ca comunic mai bine cu blogul decat in real life, which is not true, ma rog, stiti asta, dar n-ar fi stricat sa imi fi facut cativa prieteni cu care, eventual, sa am cu cine merge la Liberty Parade. Too bad. Si cand stai sa iti numeri prietenii pe degete, si iti dai seama ca n-ai nici de la cine imprumuta un mp3 player, d'apoi un aparat foto, nu iti cade prea bine.
I WILL have fun, even without you.
Wish you could be there, though.