Dj-ii au fost Liquid, Raoul, Allen, Optick, Brian Cross, Robbie Rivera si Rosario Internullo. Acum ca ma uit pe site, vad ca era si after party prin nush ce club. Eu m-am retras la ora 04, credeam ca Rivera termina atunci, se pare ca a mixat pana la 5. Astia au fost introdusi in scena de un bang si numele lui, nu a mai fost pseudo-faţa aia pe ecranele gigantice care vorbea mult. Tipul (daca nu ma insel a inregistrat un video cu Tom Boxer) mulatru era like really cool, vorbea gen rasta, dar parea ca le are si cu genul de faţă.
Asaaa, si de cand a fost introdus primu dj, a fost misto. Au pus in fonctiune si niste boxe care statusera silentioase pana atunci (cheap trick!) si lumea a prins brusc viata (it worked).
Ce am retinut eu (pentru ca a fost gradual, dupa care o cadere libera): Raoul mi-a placut, nu pot sa caracterizez ca era cam pe la inceput, Allen m-a surprins, ca anul trecut luam pauza pe mixul lui :), Optick a fost un fel de emblema a eventului, ca e rezident de vreo 3 ani, si e bun al naibii.
Brian Cross cica trebuia sa faca intro pentru Rivera, insa a facut show de sine statator. Inutiiil sa mai spun ca atunci cand s-au auzit ritmurile Insomnia cand butona el, toata lumea a innebunit, tipete cat cuprinde, cat incape si da pe-afara, etc. Bestial. A fost tare omu.
Robbie Rivera, za main event, a mixat 3 ore, ceea ce e mult, nu ma asteptam, si a pus multe chestii comerciale, in sens ca a mixat piese cunoscute, nu le mai tin minte pe toate, Havana Loca, Destination Unknown si inca vreo cateva, dar le-a facut intr-un feeeeeel... cred ca primele doua ore ale lui au fost apogeul, cum probabil trebuiau sa si fie :) de fapt, eu nu am prins si a treia ora.
Chiar imi pare rau... as fi ramas pana dimineata.