El zice ca de fiecare data cand voi apuca 6 ore de somn, cum se va intampla azi, si a doua zi ma voi duce la munca, voi avea o zi incredibil de proasta si de contra-productiva si voi blestema pe toti si toate.
Daca nu am sa merg la dentist in urmatoarele saptamani prevad dureri ingrozitoare si nopti nedormite care vor implini in mod repetat profetia de mai sus.
Mai citesc in stele ca nu voi mai merge la medic la Colentina mult timp de acum incolo, pe motiv de timp lipsa.
Strict legat de asta de mai sus, n-am sa am nici timp sau chef sa invat pentru restante, nu mai zic de mariri.
Prevad ca va trebui sa iau o decizie importanta in urmatoarea luna de zile, alta decat cea cu jobul.
Prevad ca primul salariu se va duce intr-o saptamana tot. Asta ca sa nu zic intr-o zi, ca trebuie sa imi iau ochelari si nu stiu cand o sa am timp sa ma duc la cabinet.
Suspectez ca daca am sa ma tin tare si mai ales sanatos mintal o sa trec peste impasul asta de la munca si o sa ajung bine.
Prevad ca am sa ajung mai bine decat am prevazut vreodata eu sau oricine altcineva.