Desi nu ma pot compara cu baiatul care la 25 de ani avea cunostinte cat pentru 50, pot afirma cu destul de multa tarie ca sursa nefericirii mele e lipsa ignorantei. Poate ar trebui sa iau si eu doua pastilute rosii pe zi, oare mi-ar incetosa privirea (mai mult decat e deja)? Nu sunt genul care ar pune o bomba in McDonalds pentru a protesta in fata acestui simbol al capitalismului infiorator, nu ma gandesc la copiii exploatati de Nike prin Asii pentru a produce adidasii pe care oricum nu ii am. In schimb, nu fac compromisuri, nu sunt capabil sa tolerez comportamente care imi par si mi-au parut mereu intolerabile, cum ar fi mitocania, ignoranta dusa pana la extrem, mizeria, lipsa completa a vointei, prostia voita.
Recunosc ca din cand in cand se mai strecoara cate o pastila din aceea prin mancare, cine stie cum, pe la cantina, prin Carrefour; astia ne indoctrineaza. In fine, am zis ca nu ma pot compara cu Tony, pentru ca in cea mai mare parte a timpului nu reflectez la lume pe de-a-ntregul, ci la mine si la lumea mea.
Daca as putea publica pe blog prin telepatie, n-ati avea timp sa cititi tot ce public, asa cum nu veti putea nici sa intelegeti tot, si pun pariu ca atunci am sa cresc in ochii vostri la rangul de geniu neinteles, unde cuvantul cheie e 'geniu'. Principalul motiv pentru insomniile mele sunt gandurile, care nu imi dau pace vreo ora sau doua. Incep cu o situatie in care m-am aflat sau ma voi afla. De aici imaginatia o ia rara si incepe o discutie/monolog interior/sir de actiuni posibile si imposibile, care desigur se succed cu ce viteza vreau eu, insa nu actiunile sunt esenta, ci cuvintele. Alea pe care ziceam eu ca nu dau doi bani, insa altii dau, si asta si urmaresc in mintea mea, sa impresionez pe altii cu ce scot pe gura. Fictiv.
Laitmotive: prietenie, dragoste, nemurirea sufletului. Ah dac-ati sti voi cat de profund sunt eu... ei bine, s-ar putea sa fiu cam penibil :D dar de vreme ce nu stie nimeni, it's all good. Din pacate sunt genul alb-negru, totul sau nimic, happily ever after or just some fun, complete knowledge or failure, succes ori anonimitate, fericire sau cautarea ei, precum Sisif.
Cred ca postul asta nu trebuia publicat :-) just pretend u never read it.