Sa-mi explice si mie cineva de ce la extragerile loto 6/49 ies extrem de frecvent numere consecutive sau foarte apropiate... nu am calculat posibilitatea dar nu mi se pare asa de mare. In schimb, mi se pare mult mai mare probabilitatea ca extragerea sa fie fraudata. Dar in ce scop, ma intreb? Singurul pe care il intrevad e ca sa se reporteze suma pentru 6 numere corecte cateva saptamani, si apoi la un report mare sa fie un boom de jucatori vrajiti de mirajul a cateva milioane de dolari. Mi se pare o strategie eficienta de marketing, cu singura hiba ca TRISEAZA.
Uite, si acum s-a reportat. Ca si saptamana trecuta, ca si cateva saptamani inainte. Repet, nu sunt documentat dar nu imi aduc aminte in istoria recenta sa se fi castigat in primele saptamani dupa castigarea unui report mare. Hope you understand what i mean. In fine, au fost si scandaluri destule cu presedintele LN. Felul de a fi ma face sa nu vreau sa stiu, decat sa aflu toate magariile. Nu vreau sa le stiu nu pentru ca as fi ignorant, ci pentru ca daca as sti nu m-ar mira si nu s-ar schimba prea multe prea curand. Eu incerc sa imi fac partea mea corect. Sa vedem si pe altii.