Prima data de cand au dat caldurile cerbicia mi-a fost infranta de valul insuportabil de temperaturi ridicate si mai ales uscate. Azi n-am facut nimic si am transpirat stand in pielea goala, pe scaun, in pat, cu usa deschisa. Am transpirat afara, in casa, in baie. Prima data n-am putut invata si nu m-am putut deplasa aproape deloc. Urasc tot din jurul meu acum.
Ma enerveaza ca n-am cu cine sa ies pe afara, pentru ca multi invata, pe de o parte, si pe de cealalta parte oameni care au terminat si nu vor sa se incurce cu niste politehnisti macinati de examenul de peste o zi care nu sunt in stare sa se destinda la o bere sau in vreun club. Laaame people, stay away, je suis tres lame, nu va incurcati cu mine.
WTF cum poti gandi asa: prietenul meu e deprimat, asa ca il las sa se inece in disperare si amaraciune, pentru ca, nu-i asa, he's no fun. Il las sa isi revina singur, fuck him.