Stateam pe iarba, in fata la Piranha, asteptand sa se intample ceva ce nu s-a intamplat. Vine un jerpelit de caine, acelasi, un semi-pui, asa. Vai de căpşorul lui, era nebarberit, nespalat, jerpelit. Si in stilul lui caracteristic s-a tavalit in fata mea, umil, sa il mangai, s-a dat mai aproape, mai aproape, pana mi-a intrat sub piele. Cam prostut, dar cuminte si naiv. In fine.
A plecat asta micu, si dupa 5 minute m-am trezit cu doi mai mari, poate frati de-ai lui, care imi dadeau tarcoale. Ei, si cand i-am vazut pe astia mi-a inghetat un pic sangele in vine vene, dar am zambit in continuare si am vorbit cu ei. N-aveau ei treaba cu mine, ca nu au raspuns, dar eu m-am ridicat repede, de frica sa nu ma muste.
Oare am fost discriminant? Am avut prejudecati? :-s

A, da, si niste pusti de liceu au trecut pe langa mine, si o aud pe una: "Am luat 10 la info azi, si nici macar n-am info azi!" lol