Cel mai mult la manele ma enerveaza ca sunt toate la fel, in principiu, si toti manelistii schelalaie de parca i-a muscat cineva de cur. In schimb Adrian are o voce destul de buna.
Ce ma enerveaza la blogul asta e ca nu pot sa scriu orice si ca trebuie sa fiu atent sa nu ranesc pe aia sensibili. Like i said, it's just words.
La Politehnica asta ma enerveaza la culme ca nu pot sa intru in rectorat sa invat fara carnet, si noaptea nu ma lasa, fiind nevoit sa suport fumul de tigara din cantina ("Fumatul oprit").
La sesiunea asta cel mai mult ma enerveaza ca nu imi mai vad colegii (de serie) pe cat vreau si am un sentiment constant de lipsa, de gol, si nu pot sa il identific.
Cel mai mult la camin ma enerveaza ca e cald, nu am unde invata, nu am loc sa fac absolut nimic, si e al naibii de deprimant in camera.
La calculatorul meu ma enerveaza faptul ca se blocheaza ca tampitul si mie mi-e lene sa ma interesez suficient de mult sa aflu ce are.
Ce ma enerveaza la familia mea e ca sunt departe si nu au bani. Nu e vina lor ca nu au bani, dar am dreptul sa fiu enervat de asta.
Ce ma enerveaza la internetul asta e ca nu pot cuprinde toate invatamintele continute in el, si ajung sa dau numai de omenire si omenie, sau mai bine zis neomenie. Tot ce e mai rau in spiritul uman s-a transpus in virtual.
Pana de curand, ma enerva ca nu imi puteam indeplini dorintele, visele, nu imi duceam planurile la bun sfarsit. Acum, nici macar planuri nu am. Totul e pus pe stand-by pana trece sesiunea.