Am admirat o buna bucata de vreme consternarea oamenilor legata de lucrarile de distrugere reparatii din Bucuresti, si cum la toate stirile erau intervievati soferi care proslaveau haosul creat de lucrarile de reparatii la nush cate strazi . Si m-am gandit ca nu are cum sa ajunga debandada asta vreodata in Regie, pentru ca suntem ca un alt oras, un fel de Vatican (cu moralitatea diametral opusa) in cadrul Romei.
Ei bine, de vreo saptamana lucrarile sunt in toi. S-a inchis portiunea cea mai circulata, exact de langa Maxx, de langa shaormeria cea mai cautata, de langa magazinul de unde ma aprovizionez eu. Azi am avut surpriza neplacuta sa nu pot trece pe acolo, venind din Crangasi. A trebuit sa ocolesc. Azi au turnat beton, dupa care a inceput sa toarne cu galeata. Toata ziua pickamerele au fost intr-un frenzy.
Devine de-a dreptul dezolant. Eu nu am trecut prin zonele cele mai devastate de "reparatii" din Bucuresti, cum ar fi de exemplu Colentina, dar acum stiu ce fel arata. Nimeni nu intelege de ce. In fine, e clar ca trebuiau facute la un moment dat, dar de ce toate odata, bai?!
Si abia astept ziua in care o sa asfalteze intersectia de la Grozavesti. That will be the day.