Atunci cand am cea mai buna stare mentala posibila, visez. Stii tu, cu ochii deschisi. Stii cum e sa visezi, si sa fie un vis incitant, in care esti ori super bogat, ori ai parte de iubire, sex (ups, vise umede) sau actiune in general, si brusc te scoli, visul se termina abrupt, iti pare raaau, incerci sa te culci la loc dar deja a fugit ca o parere. Ei bine, in starile descrise mai sus, eu pot sa inchid ochii doar, si sunt acolo unde as vrea. Sau devin cine vreau.
Si mi se intampla sa ma loveasca mania filosofarii. Domle, eu ce-as vrea sa fiu daca as avea de ales? Ce super-puteri as vrea sa am, cat sa ma simt implinit, nimic altceva sa nu-mi trebuiasca. Si, ei bine, alegerea nu e asa usoara. Mai bine zis, nu e usoara daca elimini din start varianta "vreau sa fiu Dumnezeu". Da, am vazut si eu Bruce Almighty.
Si incepem. Cand eram mic, imi placea Plastic Man. Hai sa fim seriosi, ar fi prea misto. Poti sa fii maleabil, daca gagica are nevoie de lungime, ii dai lungime, latime, probabil se poate si asta. Nu trebuie sa te misti, intinzi mana mai mult, n-ai sa iei bataie niciodata, ca poti sa te bati cu maini de 2 metri, poti sa apuci funduri de la 3 metri distanta (he heeee, in metrou) si sa-si ia altu palme, ai sa ajungi intotdeauna la orice, ai sa poti pasi garduri inalte, .. ei, dar intre timp mi-am dat seama ca nu e chiar extraordinar.
Mai intra in discutie Superman. Nu stiu de altii, da' eu n-as fi data pe spate de barbatul super, daca as fi fomeie. Adica, e prea musculos, clar, n-ai sa ii poti ascunde nimic niciodata, vrei sa il surprinzi zicand: "I'm not wearing any panties, big boy.." si el de colo: "Ho, fă, ca stiu." Muhahaha. Si, in fine, ce are baiatul asta asa misto? Super putere? Fie, nu ma atrage asa mult. Zboara? Hmm, am auzit Lois Lane wannabes cum ca s-ar preta la asa ceva. Poate pentru zbor sa fiu Superman. Mie cel mai mult mi-ar surade privireaaa aia patrunzatoare, si ca vede la 10 trilioane ani lumina, fara ochelari!
Am de ales: SpiderMan sau Omul Invizibil. Ce zici? Nu se compara? Pai adaugire: daca as fi invizibil, as vrea si chestia aia cum ca esti mai degraba duh. Adica poti sa fii om, normal, vizibil, si cand vrei te faci invizibil. Apoi, daca vrei sa treci prin pereti, sau prostii din astea, nimic mai simplu, sau daca e sa treaca una din zecile de gagici goale la care te holbezi, sa poata sa treaca prin tine, sa nu se prinda! Get it? Ar fi super tare. Dupa ce as epuiza toate femeile celebre din lume pe care vreau sa le vad goale, facand sex si sex oral (i'm a freak, i know), vad eu ce fac! Poate ma urc pe o nava spatiala, vad si eu huniversu asta!
Tot mai bine ar fi Spiderman, si nu zic asta pentru ca am vazut filmul recent. Ci pentru ca ideea de luptator pentru dreptate e mult prea misto (da, tot pentru gagici!), cand esti Superman, invincibil, alea alea, parca esti obligat sa fii freedom fighter, ca asa zice regizorul, da' daca doar te-a muscat un paianjen, unii te-ar considera mutant. Ah, uitasem de mutanti! In schimb, dintre mutanti nu imi surade mai nici unul, poate Wolverine. Revin la paianjeni. Faptu ca zbori prin oras, atarnat doar de panze de paianjen, iti da garantat portia dubla de adrenalina pentru restul vietii. Poti sa mergi cu avionul... pe avion! Te duci oriunde vrei, ai super reflexe, vederea perfecta (lait-motiv), putere, da' cu bun simt. Si daca ar veni unu si ar zice: with great power comes great responsibility, i-as zice: lasa-ma mosule, ca sunt tanar!
Disclaimer: sunt nebun. Dar am placinta.