Băsescu reloaded, Băse returns, Băsescu 2, The return of the president, 2 fast 2 Băse, Băsescu again, Băsescu - Evolution, Politics: The edge of reason (insert the word Băsescu anywhere), Basescu the second, Basescu: bigger, longer and bald (?), Băse back in action, Le fabuleux destin du Băse, si cam atat, s-au terminat ideile.
Deci eu stiu de ce au fost asa putini. Aseara vorbeam cu Daniel, care intre noi fie vorba e in calduri, si mi-am dat seama de ce.
(5/19/2007 1:57:05 AM): toata lumea stie ca o sa castige basescu
(5/19/2007 1:57:18 AM): numai ca nu asta e scopul circului
(5/19/2007 1:57:28 AM): si numai becali nu stie despre ce e vorba
(5/19/2007 1:57:35 AM): asa ca el voteaza cu basescu
Deci lumea s-a gandit: "Aa, lasa ca oricum voteaza altii si oricum iese Basescu. De ce sa ma mai duc si eu?"
Uite de-aia. Pentru ca daca nu votezi inseamna ca nu iti pasa destul. Iar am avut un impuls sa zic: daca nu iti pasa destul, sa nu iti ceri drepturile. Nu, nu e chiar asa. De fapt, si cei care nu au fost la vot, si cei care nu se duc niciodata, toti au dreptul de a fi reprezentati corect si cinstit. Da' parca ar merita o bataie buna.
Gandeste-te asa. Parlamentul baga acum o lege cum ca, daca la referendum nu se prezinta 50% din alegatori, decizia finala le revine lor, si legea asta sa se aplice si pentru referendumul care a trecut =)). SF? Eu zic ca ar fi in stare. De-aia trebuia sa mergi la vot. Pentru ca daca mergeau 80% din romani, ar fi fost acelasi rezultat, cu un mare plus: toti contestatarii lui Basescu ar fi fost acoperiti pe veci de cel mai urat mirositor rahat pe care l-a vazut politica romaneasca vreodata. Si cu totii ne-am fi usurat peste ei, ca sa fie tacam complet. In schimb, acum au avut o portita de scapare, putand sa presupuna ca restul de 70% din alegatori care nu au fost la vot sunt de partea lor. Nesimtirea e mare, stim cu totii. Si stim cu totii ca a lor e nesfarsita.
Si cam atat voiam sa zic.