Iti place sa visezi. E activitatea preferata din timpul noptii, si stim cu totii cate activitati pot avea loc noaptea. Ei bine, eu nu cred ca se merita sa te culci doar ca sa visezi. Dupa cum spunea o mare clasica in viata, oricum dormim o treime din viata. Nu e destul?
Daca ar fi dupa mine nu as dormi. Sau as dormi cat mai putin. Organismul meu insa nu functioneaza fara 'jdemii de ore de somn. Tot ce pot eu sa fac e sa aman inevitabilul. Asa ca ma culc tarziu. Unul din putinele motive serioase pentru care ma culc e pentru ca lumea, asa sucita cum e ea, isi incepe activitatea de la 8-9 dimineata, in loc sa translateze totul cu cateva ore bune. De exemplu, la munca sa te duci intre 12 si 20. Asa, apuci sa iei si pranzul acasa si cina cand te intorci. Dupa aia, poti si sa pierzi noaptea unde ai tu chef, fara sa te ingrijorezi ca trebuie sa te scoli devreme. Noaptea e misto. Ar fi si mai misto (pentru mine) daca as vedea bine. Noaptea nu e soare orbitor, nu sunt temperaturi absurde, lumea petrece (pentru ca nu poti sa petreci la ora 16, nu?).
Revenind la vise, cele mai frumoase vise ale mele sunt cele care au loc, si pe moment mi se par parca prea misto pentru a fi adevarate, si imi spun ca de fapt visez. Da, are legatura cu compania. Nu prea am avut companie placuta in ultima vreme. Dar compania ma vrea. Numai sa imi gasesc si eu timp. Da, si compania sa nu se imbrace boschet (o paaarte din companie, mah).
Daca am zis mai sus ca nu as dormi daca as putea, ei bine revine in forta ideea: as dormi daca as putea! Dupa un record pozitiv/negativ de 4 litri cola in 24 de ore, e garantat ca voi face o pauza. We rest when we die, right?