Aseara aveam nevoie de Cola, ca trebuia sa studiez chestii legate de proiect. Am studiat, n-am studiat, iar am studiat. Si nu mi-au ramas bani deloc.
Azi dimineata am realizat ca nu mai am lichiditati. Nu e bai, mai am paine. Un sfert de paine, cu care am mancat o masa - fascinant de-a dreptul cum standardele se coboara atat de firesc in momente grele, comparativ cu momentele cand nu suntem obligati, cand mai degraba facem excese.
Eu-gurmand. Cash-zero. De altfel si pe card bate vantul (electronically speaking). Am grabit-o pe maica-mea in demersul ei de a-mi trimite bani, si mai ramanea mica problema si anume: cum ma descurc pana maine? Am cerut niste bani unor colegi, dar nu au raspuns. In fine, m-as fi multumit si cu 0.5 lei, sa imi iau o paine (da, mai am 30 bani). Si... domle... a existat un om care m-a intrebat cati bani vreau. Eu nu ma asteptam sa se ofere el, asa ca am zis ca ma descurc, ca am nevoie doar de bani de-o paine. Si la o adica asa e. Asa ca omul mi-a adus o paine. Iti inchipui?? A venit cu o paine la usa mea. Like.. wow. Cati oare ar face asta pentru tine/mine, mai ales la cat ne cunoastem noi. Of. De oameni de-astia sa tot ai parte*.
Mah, incerc sa te glorific prin anonimat :D.
A, si am uitat sa zic ca mi-era sila si de proiect, asa ca m-am intins in pat. Si in timpul asta m-a sunat cineva care mi-a oferit de lucru, vazandu-mi statusul "am nevoie de bani imprumut" :). Dupa cum am zis mai sus *