Never ever? Neva eva. Ma rog, a mai fost interviul ala pentru job in State, unde ne înghesuiam cine putea, interviu care era de fapt o formalitate, am vorbit cu o tanti din Alaska... Anca ma tot batea la cap sa fiu eu vioara întâi, ca cica stiu engleza, bla bla. Whateva. Deci ala s-a numit formal interviu.
In schimb, acum a fost pe bune primu interviu, si chiar l-am simţit a fi. Bazele managementului e o materie foaarte grea, dupa ce participi la o ora de seminar, e musai sa dormi vreo 3-4 ore dupa-amiaza (stai incetisor, asta e preludiul). M-am sculat la fics, cât să mănânc, să mă cosmetizez :> si să mă dushesc, plus îmbrăcat. Da' ia de unde nu-s (haine)! Ca pantalonii erau boţiţi, plouase afara si mi-era frica sa ma duc doar in cămeşă, umbrela doamne fereste. Nu stiu cum sa va zic, da' a sta la camin nu e nicidecum sinonim cu confort sau utilităti, cum ar fi călcat sau spălat. Deci alegerea vestimentara a fost restrânsă. Whateva. Aceeaşi cămasă cu singura pereche de blugi valabila.
Tanti m-a sunat la si 20 ca sa confirme. Imediat dupa, si maica-mea :D. Am ajuns la fix ora interviului. Tanti m-a primit, si pana sa vina intervievatorul sef mi-a povestit despre firma lor. Cand a venit omu, mi-am dat seama ca e serioasa treaba =)). Oricum, oamenii au fost super de treaba, daca ar fi sa ghicesc aş zice ca toţi încearcă sa fie relaxati ca si intervievatul sa fie la fel, insa nu mereu. Si tipul m-a intrebat despre nivelul de cunostinte C++ - el, de colo: eu consider nivel mediu ca fiind avansat. Eu mă fac mic, dar o învârt in favoarea mea: pai vedeti, daca împărţim in incepator, mediu si avansat, eu sunt mai spre mediu :). Mi-a dat sa ii descriu chipurile o functie care prelucra un sir de caractere, eu: stiti cum e cu inginerii, cu exprimarea, si el: da, ai privire inteligenta :)). In fine, el zice ca i-am dat o rezolvare buna. Eu ma gudur in sinea mea. Imi trece repede cand ma intreaba unde se executa javascript. Ups, paralelipipeeeed. Eu.
Si apoi s-a legat de faptul ca am scris ca sunt bun conducator (sunt sef de grupa, hooray) si rabdator. La partea cu rabdator n-am reusit sa il conving.
In concluzie, a fost ok, dar sunt convins ca puteam infinit mai bine eu. Si, cu experienta mea vasta in materie de oameni, intervievatori si joburi, as zice ca mai degraba nu primesc postul. Dar macar am depasit pragul psihologic de 0. Zero interviuri la care am participat.
Si a ramas ca ma anunta in 2 saptamani.