Cum poti aduna 20 de oameni, fiecare cu propria agenda, probleme pe cap, gargauni in cap, mai mult de atat, cu frustrari cat cuprinde si animozitati vechi de ani de zile?! E oare posibil?
Daca iau in calcul faptul ca eu as fi cel care i-as invita, din punctul asta de vedere nu e o problema grava. Ca nu vreau sa ii invit pe toti, partea a doua. Poate doar Anca sa nu vina :-s.
Astia 20 au fost colegi cu mine in liceu, si sunt studenti in Bucuresti. Din 30, e bine, nu?! Bine, dar ramane intrebarea: Cum poti incepe sa planuiesti asa ceva? Trebuie locatie si timp. Mai mult de atat, trebuie sa fie dispusi. Din 20 (cu mine 21) eu am pastrat legatura cu 5-6 frecvent, cu alti 5-6 sporadic si de cativa nu prea mai stiu mare lucru... Luand in calcul posibilitatea de a nu veni din motive obiective, as scoate vreo 4-5 de pe lista. In rest, ma tem de refuzuri legate de certuri mai vechi/sentimente nu tocmai placute cu care au ramas unii fata de ceilalti. Din pacate/fericire, sunt putini care citesc blogul meu, asa ca n-am decat sa scriu despre ei. Ultima data cand ne-am intalnit vreo 10, nu au fost Alice (banuiesk k n-a vrut sa se vada cu Anca, banuiesc), Simona (Ramona), si pe restul nu i-am chemat eu... nu ma mandresc cu asta!
Un minim absolut ar fi ... hmm, doar 6? Astia ar veni sigur. Bine, si daca vin 10, unde mi-i bag? Am auzit ca Spice e scump, in Regie nu imi place, si ramane sa intreb pe altii cu experienta de locuri de re-onions.
INSERT OPTIONS