Diagnostic: dermatita seboreica la scalp.
Reteta: Ketonal sampon, Ketoconazol pastile.
So far so good.
Se merge la cabinetul studentesc pentru a se face reteta gratuita. Samponul nu se poate, este cosmetic. Dar pastilele cik sunt scumpe, deci doctorul imi face o reteta gratuita.
Acum incepe distractia.
Farmacia nr.1: nu se pune problema de reteta gratuita, nu are samponul, in schimb imi iau ceva pentru pungile de sub ochi, accentuate de la soarele reflectat in zapada la care am fost supus.
Farmacia nr.2: stau 15 minute la coada, cu 3 oameni in fata. Farmacista sta 5 minute sa descifreze numele samponului, apoi imi zice ca nu are. De reteta gratuita nici nu poate fi vorba.
Farmacia nr.3: Femeia de la ghiseu sta 5 minute sa descifreze numele samponului, apoi imi zice ca ma costa 50 lei. Eu cu gura cascata. Intreb de reteta gratuita. Pai, aici scrie 30 de pastile, si eu nu am decat 26, asa ca va rog sa incercati in alta parte.
Farmacia nr.4: Sta aproape 5 minute sa descifreze numele samponului, nu reuseste. In schimb, ii arat reteta gratuita. Ma intreaba: vreti produsul romanesc sau va dau Nizoral? Pai eu vreau sa iau reteta gratuita, sa nu dau bani. Pai n-am produsul romanesc, pentru Nizoral trebuie sa dati 28 lei diferenta.
Farmacia nr.5: Nu avem samponul acela. Butoneaza farmacista numele medicamentului de pe reteta, dupa ce imi spusese ca il au. Trec 2-3 minute, apoi zice: nu il accepta ca fiind gratuit, noi avem gratuit de la firma X, asta e de la firma Y... Pentru produsul nostru trebuie sa dati 6 lei pe 10 pastile...
Farmacia nr.6: Dati-mi sa vad reteta. Stau 5 minute cu inima cat un purice, cand femeia scoate 3 cutii de pastile dintr-un sertar. Nu imi vine sa cred. Chiar aveti? Da, avem. Si samponul asta il aveti? Sta si contempla 2 minute si zice: Uite, avem asta, 27 lei. Nu aveam bani, asa ca am tras o fuga de la Rossetti la BRD de pe Victoriei si inapoi.Cred ca am iesit cel mai putin prost.
Credeam ca au fost mai multe farmacii :)