Adolescentii chinezi sunt din ce in ce mai dependenti (exista comparativ?) de internet si jocuri online. Si guvernul lor recunoaste pericolul crescand.. ma rog, nu mai stiu care era legatura cu guvernul, dar ideea e ca sunt centre de dezintoxicare, unde ii pun sa doarma normal (lol), exercitii fizice si sa se joace cu alti copii cu arme de jucarie. Era unu care spunea ca viseaza si noaptea jocuri, traieste pentru jocuri (online).
Acu, sa zicem ca stirile vorbeau de zeci de ore pe luna, categorie in care ma incadrez si eu (la o adica, mai toti bloggerii), numai ca eu nu ma joc decat sudoku online. Mi-a pierit interesul pentru jocuri acum ceva timp, apogeul probabil a fost acum un an-juma de an, cand ma jucam mainly CS.
Trist este insa un caz din pacate prea apropiat de mine, un coleg de camera pe care, cu spiritul meu de observatie "exceptional", il vad tot timpul la calculator, se scoala dimineata si cu ochii mijiti de somn se pune la comp, pot trece si ore pana cand se duce chiar si la baie, nu prea il vad iesind din camera, cand il vad e ceva deosebit, probabil 80% din timpul petrecut la calculator se joaca, alte detalii sunt irelevante cred... Am incercat sa il ajut in felul meu mai stramb, nu a mers. Mi se pare trist. Asa a fost dintotdeauna. Macar pana acum ceva timp il mai scotea prietena din camera. Acum nu mai sunt impreuna, si tare ma tem ca nu o sa il mai miste nimeni de pe scaunul ala (un scaun deja a cedat sub el). Oricum, sper sa nu citeasca blogul asta .

In alta ordine de idei, cineva (ma gandesc ca poate ar fi o surpriza, deci nu dezvalui inca numele) vrea sa faca un tablou cu poze de bloggeri si colecteaza. Io nu prea stiu bloggeri, insa pot sa ma laud ca am fost adaugat pe messenger de Cristi Roman, om serios :).