Nu am timp sa fac lucrurile pe care altminteri as fi putut sa le fac lejer pana acum, cand nu aveam nimic de facut. Am preferat sa o frec profesionist (pune tu ghilimele ca mie mi-e lene) siii acum ar fi fost un rush din ala pericolos, dar ar fi fost totul sub control (pimpin' ain't easy but it's under controool), daca nu ar fi aparut si prostii neprevazute. E o mica doza de adrenalina sa fii in criza de timp si sa faci lucruri sub presiunea timpului. Si dupa o zi de umblat (cu folos, i may add) te simti destul de bine, poate implinit, nush.
Revenind la problema la mana, eu nu am timp. Platesc tribut prostiei. Si consumului excesiv de Cola care poate duce la dereglari grave de comportament (nu comportament comportament, asa, la misto). Si v-am rugat (acum va implor) faceti pariuri cu mine! sa (nu) fac ceva o saptamana, o luna, o perioada de timp, sa merg in cadrul unor reguli stricte. !!! Sansele sunt bune pentru voi, miza exclusiv sexuala (ei, bine, extindem aria de selectie, not a sexual obsessive compulsive anymore).
Si, sper sa ma dexcurc la interviu, k thx bye cum zice gogu.