Luni dimineata (pentru mine) adica la 12:30 m-a sunat Amalia Bănu de la Star Storage in legatura cu un interviu preliminar pentru un stagiu la vara. M-am dezmeticit repede si am scos foaie si pix ca sa notez. Am trecut toate detaliile, mai putin unul singur... ora. Eu am retinut ora 19, ca tot mi-a spus-o de vreo doua ori.
Maica-mea era entuziasmata, pentru ca ma bate la cap sa ma angajez de pe la inceput, desi acum nu era cazul, pentru ca nu e job. Asa, si ca sa ma duc ingrijit, tuns, barbeherit, cu camasa si what not. Pana la urma am ascultat, si a reiesit ce e mai jos.
Povestea pe lung: am ajuns cu o ora inainte si m-am plimbat ca smecherul printr-un centru comercial/industrial vecin, care continea jucatori importanti ca Raiffeisen, Orange, Welle, Prima TV, si multi altii. Era un parc cu multe cladiri. Ma uitam in stanga dreapta si vedeam oameni din clasa muncitoare, am auzit vorbindu-se vreo 3 limbi, inclusiv ro, surprinzator de putina paza. Whateva.
La si jumate n-am mai avut rabdare si am purces spre cladirea FEPER, m-am infiltrat strategic (ai vazut Die Hard? era la fel, cu receptie la intrare, unde totusi nu statea nimeni, lifturi ciudate, doar 5 etaje avea cladirea). La intrarea firmei, stau si ma uit efectiv ca boul la poarta noua, ca era poarta noua la care trebuia sa sun la interfon si eu nu ma dumiream cum se suna... si tot n-am aflat.
Am iesit pe casa scarilor, care era groaznic de contrastanta cu restul cladirii, si pe la fara 20 nu am mai avut rabdare si am sunat-o pe donsoara care imi daduse numarul. O intreb: interviul era la ora 9 sau la 19? Ea: Pai la ora 9 era interviuuull (cu un ton nevinovat). -Aaa, pai imi aduc aminte ca mi-ati zis chiar de doua ori, si eu am retinut 19... -Vai, te rog sa ma scuzi, am sa sun imediat la firma, eu deja am plecat acasa, stai ca te sun inapoi! Da-mi numele si pozitia pe care ai aplicat.
Ma suna tanti (nu cred sa aiba mai mult de 25, desi are voce de telefon). Da, intr-adevar, interviul e la ora 19, dar martea viitoare.
=)) si aici ma opresc, s-a terminat fun-ul. Adica tot ce era de povestit, ca apoi m-am amuzat eu tot drumul.
Nu m-am lasat pana nu am gasit pe cineva sa imi faca poza, sa vad cat de caraghios eram. A, imi pusesem ochelarii sa fiu mai 'telectual.

*add map/clipboard in hand